torek, 2. marec 2010

v napad

priznam, ne gre mi glih najbolj risanje tega krta. ampak vseeno upam, da se mi slabo risbo oprosti, ker sem bolna in utrujena in ker sem si vzela samo par minut za tole objavo, ki me muči že ves dan. potem grem popit lekadol v prahu in ležat, obljubim.


kaj sem že hotela napisat? aja, saj res. ne vem veliko stvari o krtih. poznam tisti vic o policaju in krtu. vem, da so rjavi in da živijo pod zemljo :-) ok, ta je taka šolska. pa da so kar koristni, ker ti pojejo vse deževnike po vrtu.
zakaj sploh omenjam krta? tako sem se veselila pomladi in konca zime. in se je končala - no, vsaj za zdaj.
končno je včeraj na atriju skopnel zadnji sneg, pokukalo je sonce. hotela sem uživati v naši prelepi zeleni travi, skuhala sem si kavico, se parkirala na ležalnik,  potem pa... katastrofa. ves atrij je prekopan, na desetine krtin in lukenj in podzemnih rovov. kot da bi se krti na najinemu atriju ženili in ga žurali vso zimo.
spet bo treba grabiti. posejati novo travo. in nekako pregnati tegale krta iz atrija. spet nov projekt. uf. no, kavica pa me je vseeno pogrela.

Ni komentarjev:

Objavite komentar