petek, 12. marec 2010

tguk vs. ttts

deset let nazaj sem bila na koncertu the get up kids v močvari v zagrebu. 23. 5. 2000, če smo natančni. kmalu potem so razpadli. sedaj na srečo vseh nas spet igrajo. koncert je bil eden boljših. pa verjemite, da sem bila na mnogih. 



skrito sem upala, da bodo tudi moji otroci poslušali podobno muziko kot jaz. nisem pa vedela, da se bo to zgodilo tako kmalu. že pri osmih mesecih mali lovrič uživa in čeblja ob poslušanju otroškega roka. pevec skupine je namreč posnel pesmi za tamale vampirčke. z bendom the terrible twos.


z muziko kužimo tudi druge mičkne zmajčke. si že prav predstavljam, kako se frgolinčki sukajo ob ritmih old man millerja. na lovričevem prvem rojstnem dnevu.

4 komentarji:

  1. fotko je seveda prispeval najboljši mladinin fotograf.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja tudi mi vsake tolko spustimo "mali rock".. do lovričevega prvega rojstnega dne bomo znali že vsa besedila napamet...

    OdgovoriIzbriši
  3. jaz se tudi zadolžujem za seznanjanje malih otrok s kvalitetno glasbo. včeraj smo probali z gregorjem samso (http://gregorsamsa.com/), pa ni preveč šlo. ;( ma ne bom obupala!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. uau - nisem poznala muziko tega gregorja samse, ma bi po moje prej jest zaspala nanjo kot mali lovrič :-)

    OdgovoriIzbriši