nedelja, 21. marec 2010

pomlad

in je prišla. danes. težko pričakovana. sicer je prinesla dž, ampak vseeno. tukaj je!
 

5 komentarjev:

  1. jupiiii! tudi mi smo jo komaj pričakali. upam, da se bo hitro začela kazat v pravi luči. s sončkom, popki, cvetočimi rožicami...
    tvoje rože so pa tokrat prav posebne. ko sem jih videla sem se spomnila na nakit, broške. ne vem. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja ja, sem začela pridno raziskovati efekte v ilustratorju - tokrat sem uporabila neke vrste peskanja al neki tazga. mi je tudi všeč rezultat. joj, broške - veš, da nimam niti ene :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. Full so fajne. Mene pa spominjajo na velikonočne rožice z motivom jajčk :D

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala, hvala. ja pa res malo spominjajo na velikonočne. joj, komaj čakam naslednji vikend :-)

    OdgovoriIzbriši