sobota, 20. februar 2010

samo zate


ene pajdašice že dolgo časa nisem videla, zato dostikrat mislim nanjo. nanjo sem se spomnila tudi danes med sneženjem, na poti iz logaškega bazena. ta pajdašica sega že v stari vek. in danes je v zid spraskala že # #... črtico. ok, črtic je preveč, da bi vse nanizala :)
odločila sem se, da ji za pšnajsti rojstni dan narišem zgornjo slikico, ki predstavlja njeno življenje. zajc pa ji posveča tole pesmico, ki jo bo spomnila na daljne, daljne, daljne otroštvo :-) vse najboljše, mušketirka!

1 komentar:

  1. 1. ne znam se odločiti, kaj mi je pri tvojem blogu najbolj všeč. mogoče to, da ne uporabljaš velikih začetnic. ali pa to, da si mi s tem pokazala, da se vedno lahko najde prosti čas. če se hoče ...
    2. hvala za zelo pozorno čestitko! zajela si-sta skori vse :) in to v polno! ja, hardkorovstvo ... si ga moram malce osvežiti, ker ma pajčevino ... no, cdji jo imajo, ne ono samo ... je pa v srcu, to pa ...
    3. sem ti fouš, ker maš šivalni stroj in ker si opravila tečaj in ker maš tako lepo blago :)

    OdgovoriIzbriši