nedelja, 28. februar 2010

grelčki

skvačkala sem svoje prve grelčke. sestrično vprašala za napotke in se pogumno lotila.


večina bi si grelčke skvačkala (ali pa splela) za zimo. ampak ne jaz. nika noka. tisti, ki živijo v postojni oziroma so kdaj slišali zanjo, vedo, da za tukajšnjo zimo potrebuješ debele smučarske rokavice z dvojno flisasto podlogo, če hočeš preživeti. moji grelčki bodo za mrzlejše pomladne in jesenske dni. 
ko pa sem povedala zajcu, da si jih bom naredila, je rekel: "zakaj pa ne držiš rok v žepu?". ne bom niti komentirala. saj se ne bi potrudil, da bi razumel, zakaj jih potrebujem. za šminkirat, če koga slučajno zanima :-)


so dokaj nevtralni, črni, za k vsaki majici, jakni. teh imam zadnje čase kar nekaj. barvastih seveda. za razliko od mlajših dni, ko sem se večinoma ovijala v črnino in sivino.
pa še nohte sem si po dooooooolgem času nalakirala. vse za potrebe modne revije. ma s prozornim lakom.

2 komentarja:

  1. hja monika, kaj zajc ne ve, da še niso pogruntali tehnologije da bi se voziček sam porival po pločniku, tako da res, zakaj ne držiš rok v žepu???? moji nohti pa še vedno čakajo na minimalno pozornost, ki je nikakor niso deležni , pa ta drug postwjnc pravi, da če še nejsi čula da se u postwjni ne hwdi sz prsti odzunej :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ah so luštni s tole rožico.
    postojna pa... mja, najhuje je, ko pred šolskim centrom tisti marmor zamrzne in si (bil) lahko srečen, če (si) cel k pouku prideš (si prišel). postojna res ni moj najljubši kraj na svetu, čeprav sem 4 srednješolska leta tam preživela. :)

    OdgovoriIzbriši