ponedeljek, 25. januar 2010

pegula o sebi



pravijo, da naj bi se po bontonu zmeraj, ko nekaj začneš, predstavil. uf. no, pa nekaj o meni za tiste, ki me ne poznate. opisujejo me kot nekoga, ki zmeraj nosi s sabo 200 kg energije. sem preprosto podeželsko dekle, tabornica v pokoju. sem svoj največji motivator in od sebe pričakujem največ. prizadevam si, da me poznajo po tem, da dam vedno vse od sebe. mislim, da sem ustvarjalna. želim biti ustvarjalna, to bo boljši opis. ljubim rože in novoletne jelke in špinačo s hrenovkami in torbice in vonj voščenk in moža in sinčka. ljubim barve. ogromno govorim. ne premislim vsakič, ko odprem usta. povem, kar mislim – kdaj zaradi tega tudi koga užalim. rada jem in zato tudi kdaj pa kdaj preveč. ne maram velikih začetnic.
aja, pa pege imam. veliko pegic. in zakaj pegula blog? bedasto vprašanje ...

4 komentarji:

  1. Draga Monika. Vidim, da ti Lovro ne vzame vse energije in ti jo ostane še za kaj takega.Pridna!!!!! Z veseljem bomo še kaj pokukali v dogodivščine Pegule. STB

    OdgovoriIzbriši
  2. Prisrčno, res, tale tvoj blog in vse z njim povezano! Komaj čakam na nov paket pozitivne enregije in tega tvojega poštenega optimizma :) Lp, Simona

    OdgovoriIzbriši
  3. mali l. je priden in piše skupaj z mamico. če se kje najde kakšna tipkarska napaka, je v večini primerov zaradi njegovega vnetega mahanja z rokami povsod naokrog po tipkovnici. sicer je pa že čas, da se nauči tipkati :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. sam jst bi pa mel zdej taka ocala!
    :P

    OdgovoriIzbriši