ponedeljek, 13. december 2010

sadni

ta vikend je minil ustvarjalno. najprej sem se lotila izdelave namiznega venčka. nabrala sem oziroma obrala smreki in jelko ter se lotila striženja, ovijanja, zvijanja popolnega venčka.
po izdelavi je sledilo mučno odstranjevanje vse smole, ki se je pripopala na moje roke. mislim, da se še zdaj kje najde kakšen lepljiv del med prsti. najbrž zato, ker sem se lotila vej kot kak fredi kruger. če kdo ve za kakšen domač recept odstranjevanja smole, se priporočam.
potem sem z malim zmajčkom s skoraj čistimi rokami vse pripravila in začela okraševati. letošnji venček je tako sadni. skoraj sadni, z mini rdečimi in naravnimi dodatki. rdeče bunke spuščajo barvo, ojo je imel roke čisto rdeče, in usta – najbrz spet prihaja kak zob.

4 komentarji:

  1. Poleti gre smola iz avta dol z navadnim oljem (če nisi vedela)...poskusi na rokah, mogoče tudi velja :)

    Venček je pa fin :) Moj je letos iz volne in filca...nimam potrpljenja delat s smreko, sem še bučke na pravo smerko včasih dajala z rokavicami hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. ful mi se dopade vaš venček. dobra si, da si vse une smreke ovila okuli in da ti nič ne štrli. :)
    sm šla listat zdej babičine nasvete za dom, če je kaj za smolo pa ni nič. si provala z acetonom al alkoholom?

    OdgovoriIzbriši
  3. sem kar z limono drgnila - bom pa naslednjič probala z oljem in acetonom in alkoholom.

    OdgovoriIzbriši
  4. mi je bil tako všeč tale tvoj venček, da sem se še sama spravila probat, kako se to dela.. je sicer malce razcefran, pa okraski so samo postavljeni gor, ampak za prvič bo že... hvala za navdih!! :)

    OdgovoriIzbriši