četrtek, 11. november 2010

jelenko

jep, zima prihaja. al pa je že prišla, saj ne vem. pri nas smo že imeli zametke snega, eno dopoldne, par tednov nazaj.
in zakaj jelenko? pa saj še sama ne vem, zakaj me zadnje čase prijemlje, da rišem živali. odkar imam zmajčka, sem se malo pootročila.
me je zadnjič ena kolegica vprašala, kam grem za silvestrovo. kaj? kako? silvestrovo? a smo že tam, al kaj?
se pa počasi res veselim prihajajočega obdobja. kmalu bomo šli po mah na naš spot. za moje tradicionalne jaslice brez jaslic. juhuhu.
se moram prav zorganizirat. letos moram namreč narjest nov most, pa ogenj. ovčk imam dovolj. zdaj moram samo še najti koga iz romunije, da mi prinese še kakšnega tradicionalnega lesenega pastirčka. romunija, hir aj kam.

5 komentarjev:

  1. jst sm tudi dns začela razmišljat kako bomo z jaslicami oz. KAM z jaslicami? in s česa adventni venček in kam po mah in ali nove ali dopolnjene obeske?? težka bo..
    nebo je lani govoril o neki leseni štalici, ma.. glede na to, da sem lani dobila ograjco na božični večer..

    vam posodimo nončka in nonico s črne gore?! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja ja, kar pošlji, glede na to da zgelda romunije to leto ne bom vidla :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. Komot bi lahko jelenčkova razširjena družina zamenjala vse like, ki ti manjkajo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. dobra ideja, matilda. hm, kateri material pa bi uporabila? bom mogla šivalca malo zalaufat.

    OdgovoriIzbriši