petek, 7. maj 2010

japanke

končno lahko spet obujem japonke. moje najljubše obuvalo. imam jih kar nekaj. devet, če sem natančna. dvoje črne, zelene, pa rdeče so tudi dvoje, pa sive in rjave in seveda bele ter rozaste. nekatere z vzorčki, druge enobarvne. najljubše so mi tiste z rožicami. ta najbolj znucane.
tudi noge mi ne zgledajo ogromne v njih. vsaj zdi se mi. sicer se pa tako ali tako skoraj ne obujem drugega vse poletje in del jeseni. in tudi nohte na nogah si  tako redno štimam. pa ne profesionalno. samo bordo rdeč ali rjav lak si naflaskam gor.

2 komentarja:

  1. ma dobro, kaj se je Postojna preselila v Kalifornijo??
    ki pr nas je tak mraz, da sem jaz še zmeri oblečena v treh lejerjih in dokolenkah..

    OdgovoriIzbriši
  2. ma v bistvu je kot v sibiriji - za razliko od prejšnjega tedna, ko je bila res kalifornija - ampak jaz se ne dam! japanke ruls!

    OdgovoriIzbriši