sreda, 28. april 2010

pridna

včeraj je bil eden tistih dni, ko me je popadla čistilna mrzlica. no, če sem poštena, mini pospravljalna mrzlica. tokrat je bila na vrsti kopalnica. pa ne mislim na generalno čiščenje ploščic in školjke in banje in tuša in umivalnika. srečo je imela tokrat omara s predalnikoma, v kateri se že kar nekaj let nabirajo na pol odprte tablete in kreme in vlažilni robčki in vložki ter vata in palčke za ušesa, za katere se mi sploh sanjalo ni, da jih imam.


no, zdaj so omara in dva predalnika lično pospravljeni. me prav zanima, za koliko časa.

2 komentarja:

  1. Moj rekord je cca en mesec:-D Kar milo se mi je storilo pri zadni sterminciji, ko sem ostala na 5 šminkah (in uporabljam skoraj samo glos), vse je tako lično in popredalčkano...(še vedno). Malček se pa vprašam o smislu (nakupovanja razne dekorativne kozmetike), ko eno tako srednjo vrečko iz Zare (polno) vržeš stran.

    OdgovoriIzbriši
  2. matilda, tokrat je bil pa moj rekord 3 vrečke od merkatorja, ma tiste ta srednje, ki jih dobiš na hitri blagajni. ena polana nevernih odpadkov, ena polna plastike in tretja polna papirja. da ne govorim koliko bom spet zapravila za kozmetiko, ki bo v roku uporabe. me je prav sram povedati, da je bilo nekaj kosov celo rok uporabe do leta 2006 :-( kriza

    OdgovoriIzbriši